torsdag 16 juni 2011

månförmörkerlse

Blev informerad att i natt var det månförmörkelse. Hur coolt som helst. Men hade först trott att man inte skulle märka något efter som man inte skulle se månen. Men det hade jag fel om. Det var som en skugga som flyttade sig allt längre från månen tills hela var synlig och samtidigt kom en tunn dimma över. Det var så vackert. Men satt tyvärr och åkte bil när det inträffade så kunde inte fotografera det med tog ändå en bild på månen innan jag gick och la mig.

1 kommentar:

  1. Sv: Vad glad jag blir att du gillar mina bilder, tack :)
    Hade också velat fotografera månförmörkelsen men trodde som du att det inte skulle bli någon eftersom det var så dimmigt. Jag hade hört att det skulle hända vid 21-22 tiden men jag vet inte. Din bild ser ju ut att vara tagen på natten, precis osm du skrev också. Ha det bra. :)

    SvaraRadera