söndag 11 september 2011

Helgens sammanfattning

Det har hänt mycket under helgen. Har nu blivit offentligt 15 år, vilket känns super bra. I fredags åkte jag in till Hope ,där vi sjöng för 3 stycken som hade fyllt år denna vecka. Båda Josse, Zaki  och jag. Gick sen till Pannkakskyrkan med Bella, Jessica och Gustaf. Hade jätte roligt trots att det inte kom så mycket folk. Det hela slutade med att jag klättrat upp i en lyktstolpe XD ja, inte lite typiskt mig. hehe. Men kom ner lika enkelt som jag kom upp. Både idag och igår var toppen dagar men är rätt trött nu så skriver mer i morgon.

Har nu med alla födelsedags pengar sparat ihop tillräckligt mycket på för att köpa en kamera. Men är fortfarande osäker på vilken jag ska köpa. Får fundera mer på det senare. Nu ska jag sova.
Godnatt

1 kommentar:

  1. sv:tack för alla kommentarer, va bra att du gillade presentern:D

    SvaraRadera