söndag 23 oktober 2011

Sunday night

Bloggen är ändrad igen. Har alltid haft/har svårt att bestämma mig. Vilket inte alltid har varit till min fördel, som när man väljer godis och får lite smare panik av att alla andra håller på att gå medan man själv står där med en tom påse och får besluts ångest över vilken godis man ska välja.
Igår läste jag ut sista delen av Air head som heter Jagad. Kommer skriva om den när jag får lite mera tid, läser även Så länge vi båda andas (för tredje gången) men den är den bästa twilight boken och en mycket läsvärd bok. Om du gillar twilight så vänta inte till filmen kommer utan läs boken, för filmen är endast en kort sammanfattning om den mycket bättre boken. Det kanske låter som jag är mot filmer, för det är jag inte och jag älskar att sitta ner kurrad framför tv med en stor skål godis framför mig. Utan det är bara det att om ni sett en bra film och sen läser boken kommer filmen inte vara i samma skala som boken. Boken kommer vara ännu bättre (om ni boken är bra, det kan ju variera om det är en kass bok)
Har även fotograferat pappa idag när han spelade i kyrkan. Det kommer bilder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar