lördag 24 december 2011

Julafton

Åh .. julafton. Kan inte riktigt fatta det. Känns ju som en vanlig mulen dag i oktober eller något. OK lite mer på grund av all god potatisgratäng och de fina klapparna man fått (och gett till sin fina familj) men utan snön är julstämningen som bort blåst så fort man öppnar dörren och ska ut (vilket händer typ väldigt ofta).
Kan nu säga att jag sett på hela årets julkalender och den har varit riktigt bra. Tyckte att den var lite dryg i början men ju mer avsnitt man såg desto mer gillade jag den. Fick första säsongen av Chuck i julklapp. Är så glad att jag fick den (det var ju inte alls jag som kom springande med den till mamma och övertalade hon att köpa den till mig och olivia). Så ikväll står CHUCK som schema för hela kvällen.

God jul (kände mig lite tvungen att skriva det ... det är ju trots allt julafton) och hoppas ni får/har en underbar julaftons kväll.


PS. ska försöka fixa alla bilder som inte är redigerade än .. kan ta tid .. har inte hunnit göra det på några månader nu. Men godnatt (inte för att jag ska sova men det verkar som ett bra avslut)

1 kommentar:

  1. Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra vecka! Har du nåt kul planerat i helgen? :)

    SvaraRadera