måndag 28 maj 2012

En trött måndag

Hej o hå det har varit en fartfylld helg och jag har för flyttat mig inte mindre än femtioåtta mil (typ, kan hända att mina uträkningar är fel men runt sextio är det i alla fall). Ja och nu är jag en rysligt trött tjej som pluggar fysik men fett najs att det varit. Träffat gött folk och fått se lite andra ställen än mysiga lilla Tyringe. Borta bra men hemma bäst säger man ju och det stämmer bra det, men man måste åka iväg för att kunna uppskatta det som man alltid har i sin vardag. Så en stressig men himla go helg kan jag rekommendera!
Nu har det blivit så att min dator inte vill samarbeta riktigt med mig så jag kan inte skicka över mina bilder från kameran .... rätt surt är det men hoppas att den ångrar sig snart och vill vara lite snäll ;) För jag fick några riktigt fräcka siluett bilder vid solnedgången igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar