lördag 28 juli 2012

Semester time

Sommaren rullar på och i övermorgon (läs imorgon) (söndag, och kommer hem den 10 augusti) åker jag och familjen iväg till Gotland där vi kommer leva i bussen dygnet runt (nä så hemskt är det inte men sjukt trångt däremot). Så just nu ligger kläder utspritt på de få lediga ytorna som rummet bjuder på.

Uppdateringen hade ju kunnat vara bättre på bloggen, men jag har gjort annat så har verken haft tid/lust att skriva eller haft några bilder att lägga ut (+ min dator krånglar fortfarande när det gäller överförandet av bilder). Har haft fullt upp med att planera för Firelife (vilket är en ungdoms grupp i kyrkan för dom mellan 9-12) och det har varit super duper roligt, hängt med kompisar och varit ledare på ett läger.

Nä nu ska jag lägga mig. Imorgon kommer allt stuvas in i bussen och sen varnar vi Gotland för 6 galna sol-letare i en hippiebus.
(känner att jag är inne i en svartvit period, får försöka ta mer färgbilder nu på semestern, kan bli svårt eftersom allt är så snyggt i svartvit xp)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar