söndag 16 september 2012

Tid över

Nu äntligen har jag fått tid över att gå igenom sommarens bilder och lägga upp dom här på bloggen. Allting har bara rullat på sen början av sommaren och jag älskar det! (men tyvärr blir man trött av det .... ) Jag har fixat och donat stora delar av lovet i kyrkan, hängt med underbara vänner, varit på den årliga semestern med bussen och familjen och nu har jag börjat på en ny skola. En linje med media inriktning och jag går i en helt fantastisk klass (vi är en blandklass med media och musik. SUPER roligt!!).

Och denna helgen har varit helt AWESOME verkligen! I torsdags kl 8 samlades klassen och alla andra ettor på skolan för att åka iväg på läger. Efter ett grymt bra dygn for jag hem igen för att packa om väskan inför nästa läger som var med det goa gänget i kyrkan. Kom hem igår genom förkyld, hostig och utan röst (och det verkar inte vilja försvinna heller ...) Så dagen har spenderats med tven, datorn, glass och olika äggrätter (som är stekt ägg på macka och omelett med purjolök, vilket är det enklaste du kan laga när du är sjuk och ensam hemma).

Godnatt och sovgott alla trevliga människor !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar