lördag 13 oktober 2012

Dagen före 8 årsdagen

För första gången under denna terminen köpte jag nästan en julmust (självklart dom av den bästa sorten, Apotekarnes). Varför jag inte köpte julmustpacken med 6st 33cl för 24kr +pant, var för att det endast fick 1/6 röster av familjen Göransson. Och det var bara jag som verkligen vågade stå upp för julmustens rätt i samhället!

Vill bara säga att imorgon fyller en cool kille 8år. Så gratta honom ordentligen om du stöter på honom. GRATTIS LILLIS !! Tänk att han redan har blivit så stor och det innebär att jag blivit lika gammal. Helt galet!

Och idag har jag suttit vid datorn (inte det bästa när man försöker återhämta sig från hjärnskakningen, men är man världens bästa stora syster så är man ;)  och fixat och donat och skrivit ut alla bilder som ska sitta i ramen som han ska få. Det är 16st bilder och efter att den rosa färgen i skrivaren tog slut fick jag leta upp 8 nya bilder i svartvitt att skriva ut. Men så fina dom blev!


Men nu ska jag fortsätt att spela Vart jag än går - Stiftelsen med mitt någorlunda dåliga gitarrspelande. Godnatt!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar