söndag 30 mars 2014

Sommartid



Vaknade tidigt idag och var ute och gick med hunden redan kl.8. Kände mig riktigt duktig som redan kommit upp ur sängen. 30min senare kollade jag igen på klockan och den hade redan hunnit bli halv 10 ... Jag var inte längre upp tidigt. Sommartiden har kommit. Men hittade super fina påskliljor i en trädgård och fick rätt mysiga bilder på dom. Så är glad ändå ;) Dock kom det ut en farbror som frågade vad jag gjorde. Kanske inte så konstigt då jag princip låg under en buske med halva kroppen på hans tomt och resten av kroppen befann sig på trottoaren. Men då berättade jag om hans vackra påskliljor jag inte kunde låta bli att fotografera och då sken han upp och var så glad och sa att det var klart jag fick fota. Trevligt med sånt fint folk.
Nikon D5100 - Nikon 200mm 4.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar