torsdag 3 april 2014

Förändring

Foto taget i maj 2011 - Panasonic dmz-tz10 (tror jag kameran hette)
Foto taget någon dag i mars 2014 - Nikon D5100 - Nikon 200m 4.5

Det är lätt att missa hur mycket man har utvecklas om man inte kollar tillbaka. Den första bilden minns jag att jag var väldigt nöjd med. Nu i efterhand skäms jag nästan över redigeringen (hehe tur att man växt i från det och fått lite mera vett). Bild nummer 2 är tagen nästan tre år senare (Tror jag är lite kär i den, får man vara det ? Kan inte få nog av att titta på den ^^) Den är fotad av en person med bra mycket mer fotokunskap än personen som tog bilden 2011. Tror nästan det syns ;) 

Det är på detta sättet som man ser sin utveckling. Ska nog pröva att förnya (förbättra) mina gamla bilder för att se hur jag har utvecklas. Sen kommer både den gamla och nya bilden visas. Roligt med ett projekt igång! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar