söndag 21 december 2014

Julfest

 I brist på riktig brasa gjorde vi en nödlösning ;)
 Hittade ett mysigt inomhusträd som var julpyntat.
 PrinsprinsprinsKORV!! Massa prinskorvar. 
 En mycket vacker och elegant dukting som jag tyvärr inte kan säga att jag gjort.
 Godaste julbordet någonsin! MASSA potatisgratäng, köttbullar (både fläsk och kyckling variant), prinskorv, en hel kalkon woop woop, mer prinskorv, ägg och räkor, en makalös god julskinka (trodde inte det kunde vara så gott), halvfruset bröd, brio ost och massa kex. Och julmust så klart!
 Tjejerna som åt med mig ikväll. Killarna lyckades jag inte fånga på bild ;)
Fina töser vid (den riktiga) brasan och chokladmjölk.
 Chokladmjölken var inte helt vanlig, förutom att just min var laktosfri, så hade jag i grädde och krossad polkgris. Pröva det! Nästan ett måste nu i vinter.
På resan hem från julfesten stannade jag för att fota på stjärnhimlen. Bilder kommer i nästa inlägg. 

God jul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar