fredag 31 januari 2014

Varför ? Teknik ... Varför ?

Hallå! Är det något som jag verkligen inte klickar med så är det teknik. Vet inte om jag gör något fel eller om det bara är min blotta närvaro som pajar allt. För all teknik (då menar jag allt från datorer, kamrer, mobiler o en stegräknare jag fick när jag fyllde 13) som jag ägt har det blivit något knas med. Eller snarare all tenik jag har rört ... då inklusive systerns och mammas dator (LOVAR att jag bara gjorde som vanligt !! Det kanske är problemet ...).

Så nu så klart är något knas med min kära underbara dator. Så jag kan inte lägga upp bilder på bloggen eller gå in på facebook och hotmail :/ (vilket typiskt nog är det sidor som jag använder mest ...) Får hoppas att det löser sig snart. Till(s) (vet att det inte ska vara med något S, till alla ordpoliser där ute i världen, men jag  bara ä l s k a r  att skriva tills och det låter bra mycket bättre dessutom) vidare får ni ta det lugnt med snön och drick mycket oboy!

Innan jag tar hejdå vill bara påpeka att vi i Skåne har vi sjukt mycket snö! (Då pratar jag för den norra delen av landskapet). Alltså så mycket att man plumsar runt i 1meter snö (i vissa oupptäckta snödrivor). Och jag älskar det! Äntligen vinter på riktigt. Halleluja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar