söndag 5 januari 2014

Söndag

Haha trodde bara kameran skulle ta 1 bild så på de övriga 3 blev ju galet snygga. Haha är så lättroad.

Men i min utveckling med min Nikon har jag löst problemet med hur man tar bort datumet i bilden och var man knapparna till där man bestämmer slutaren sitter (tror jag har lite koll på det nu ... tack vare en kamerakunnig vän). Ska bara lära mig resten också ;)

Tror inte jag berättade det innan men till den kursen jag vann fanns massa övningar till. Själva kursen bygger på olika kapitel och till varje kapitel finns övningar, om det som tagits upp. Så imorgon ska jag försöka hinna med att göra alla. Kan kanske visa de också om de inte blir allt för hemska ... ja det lär vi se imorgon.

Ja det va nog allt. Tack och hej för mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar